Hallloo

Nu är jag vaken, fixad och klar med ♥.


Hihi, läste några kommentarer jag fick idag, shit vad alla går upp tidigt? :P , Hm, eller är det bara jag som går upp sent? Men det är alltid trevligt att få kommentarer och jag svarar alltid på alla =) . Så ställ frågor om ni har några :)

Dagens planer blir att åka till stan vid halv 3 tiden och träffa min vän Caroline, det ska bli jättetrevligt! Henne lärde jag känna från språkresan jag var på i sommar (som var super kul) men hon bor i Stockholm så har inte träffat henne sen dess. Men denna veckan fyller hennes mormor år och därför åkte de ner hit för att fira det och hon kommer stanna här tills på söndag så vi kommer träffas några gånger till =) . Aa men vi ska iallafall gå i stan och så ska jag nog visa runt henne lite i Göteborg, något trevligt finns det ju alltid, eller?

Min frukost

En banan! Jag har aldrig någon matlust på mornarna men frukost är väldigt viktigt så något äter jag alltid! Ibland mer och ibland mindre, idag blev det iallafall en banan =)

Vi hörs senare!♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se