Hairmask

Hihi, gissa vad jag har gjort :) , jo en egen hemmagjord "mask" till håret. Det hjälper mot skadad hår och lindrar till och med topparna, den "reparerar håret och gör det mjukare och finare. Jag har dock aldrig provat det här innan så det är spännande hur resultatet blir. Nu väntar jag bara på att klockan ska ticka vidare så jag kan skölja ur det och berätta för er hur det blev :)

Om ni vill så kan jag visa er hur man gör denna hårmasken, det är bara att skriva en liten kommentar så fixar jag det :) . Ingredienserna du behöver är lite och allt finns i ditt kök så det är både bra och billigt, me like :) .


Hehe, så här ser mitt hår ut just nu.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se