Godmorgon!

Hehe, godmorgon!

Så sent är det väl ändå inte? :) Nejnej, iallafall det var Pernilla som väckte mig idag genom att ringa min mobil och ja, det är ju inte det roligaste sättet att bli väckt på. Aja, hon lät mig faktiskt sova lite till och ringa henne när jag verkligen är vaken så ska vi hitta på något tillsammans, ja det är dagens planer!

Just det, min mormor och morfar kommer hem idag, wiiiee!! Oj, ni kanske inte vet vart det har varit ens, iallafall lite kort, de åkte till Kina i januari och kommer hem nu i augusti. Eftersom de flesta av deras släktingar bor där och båda är pensionärer så är det roligare att stanna där lite längre. De brukar faktiskt åka dit varje år med jämna mellanrum.

Ikväll ska jag nog hem till de och hälsa på lite, det var ju trots allt längesen vi sågs sist, men annars ska jag dit på lördag med, middag med kräftor, det tackar man inte nej till! Ska nog börja fixa mig nu så Pernilla inte blir sur :):) , vi hörs senare!


gammal bild

/Pau♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se