Första skoldagen/Massa bilder

Hello, nu är föesta skoldagen avklarad. Eller hm, vi hade ju inga lektioner utan samlades vid aulan, rektorn pratade lite och sedan gick vi till vårt klassrum och våra klassföreståndare pratade lite och sedan slutatde vi :) . Tss

Då kanske ni undrar art jag har varit eftersom skolan slutade vid halv 12 och klockan är snart 17 nu :) . Jo, jag följde med Pernilla hem och vi bakade en annorlunda äppelpaj, super god och jag ska nog göra den själv här hemma sen. Då kan jag ta kort steg-för-steg så ni får se =) . Aja, orkar inte skriva mer nu men igår lovade jag bilder från i lördags, söndags och idag, här kommer de!!♥

Förresten, jag blev jättenöjd med min nya hårfärg, :) dock inte så mycket skillnad men me like!

LÖRDAG (22/8)
     
Hemma hos Carros mormor, där vi jobbade :) (Tjänade 300kr förresten!)
Carro i blont hår, Cassandra i rött och så jag då.

    
När vi "jobbat" klart skulle Cassandra ta bussen hem så vi följde henne:)
Det är väldigt fint i Hovås..

   
Såklart skulle jag passa på att ta kort på mig själv, oseriösa som vanligt!

    
Sedan kom mamma och hämtade mig hem till mina kusiner, aa, bilderna talar för sig själva..

    
Sen ville Suki hälsa på Jackie och ge honom en puss =)


Mamma, morbror, mormor och morfar spelade mahjong

   
Såklart blev jag hungrig så det blev lite nattmat, sushi!♥

   
Sen hade jag tråkigt igen, så läste gamla skvaller tidningar och åt nötter.

    
Min outfit..

  
När jag jobbade tappade jag två av lösnaglarna :( men nu har jag satt dit nya!


Avslutar denna dagen med en konstig bild på mig?!

(Vi kom inte hem förrän vid 3 den natten, usch vad trött jag var!!!)

SÖNDAG (23/8)

Blev väckt av att Helen ringde och undrade om jag ville följa med de och träna lite golf, jag sa ja :)


Eftersom jag inte gillar golf så mycket (och jag kom bara dit för att få leka med småungarna) unnade jag mig med lite choklad och dricka !

    
Mamma och Martin spelade med!


Hm, du är nog för lite för att köra bil ;)


Det blev lite bilder innan maten på den kinesiska restauragen "Hing Wa"


En kinesisk maträtt..


Avslutar denna dagen med en bild min finaste älskling♥

Dagens bilder kommer snart, ska baka nu!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se