Erase it

Hallu igen!

Nu har jag bestämt mig för att fortsätta att blogga, varför ska jag låta andra/annat förstöra min "hobby" . Jag tänker radera det snabbt och fint från mitt minne och så börjar jag om från början. Och det tänker jag börja med nu.

Som sagt, det har hänt en del grejer (som jag helst inte vill ta upp här på bloggen) och där med att jag inte har några bilder, därför måste jag tråka ut er med gamla bilder. Men eftersom jag ska börja om från början så ska jag försöka ta kort varje dag och uppdatera oftare här på bloggen så blir det också trevligare.

Jag är en person som har lite svårt att visa känslor för folk så därför är bloggen väldigt bra för mig, där jag kan skriva av mig och helt enkelt bara vara mig själv på riktigt för en gångs skull. Nu menar jag inte att jag brukar vara falsk men jag har väldigt svårt för att lita på folk också och det gör det svårt att vara mitt riktiga jag för jag tror egentligen att jag är osäker på mig själv, också anledningen till varför jag inte våga vara mig själv...

Nä, men från och med nu ska jag försöka vara mig själv och inte bry mig om vad andra tycker (endast mina vänners känslor då) . Oj nu blev det nog lite fel, jag menade absolut inte att jag ska vara elak mot allt och alla förutom mina vänner. Aja, hoppas ni förstår vad jag egentligen menar.

Imorgon är jag den nya/gamla och riktiga Pauline med mycket uppdateringar och bilder, godnatt!


/Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se