Dagens

Hejhej!

Nu är jag hemma från skolan (äntligen!) eller har varit det en stund men har suttit och läst bloggar, aja iallafall skolan började vid 9 idag och slutade 15.20. Orkar inte skriva något om skolan, det är så tråkigt ändå!

Igår så tänkte jag att jag inte behöver gå upp så tidigt eftersom det inte är jag som ska gå ut med Suki idag (på morgonen), så satte klockan på 7.55, då hade jag ändå 50 min på mig. Det slutade med att jag fick springa ner till Sanna med ofixat hår och en nektarin i munnen, suck. Fast som tur var så hade vi super tidig lunch idag, det är massa ändringar med schemat men från och med nu har vi lunch halv 11, kanske inte tidigt för er men det är det för mig!

När vi väl slutat och jag skulle gå hem så frågade Titti mig om jag ville följa med och hämta hennes lillebror (som är 2år & 6mån) på dagiset vid skolan och jag skulle ändå inte göra något så jag följde med henne. Småbarn är ju så söta!♥

Efter det så gick jag hem och tog en promenad med Suki i duggregnet, eftersom hon hatar när det regnar så blev det en kort promenad. När jag kom hem igen så blev jag sugen på att äta något och såklart något onyttigt, det blev en glass... Aja, sista gången dårå..

Bilder från idag
      
Enkel klädsel..

MEN! Blogg.se krånglar så kan inte lägga upp fler bilder men ska pröva igen senare :) !

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

fint halsband =) vart har du köpt det? ;)

2009-08-31 @ 17:07:49
URL: http://strandjulia.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se