Bra hy

Vill man ha bra hy så måste man först sköta den och vara "snäll" mot den, alltså inte överdrivet mycket smink och så får man också tänka på att köpa "nyttigt" smink, som exempel innehåller mineraler och som inte skadar huden.

Nu rengör jag mitt ansikte varje kväll och jag känner redan att den är lenare, mjukare och inte lika torr :) .
Efter rengöringen tar jag ansiktvatten och tillslut en kräm som jämnar ut "ojämnheter" , super grym från Yves Rocker, dessutom luktar den jättegott♥.

Vissa kvällar gör jag mask också, ibland "hemmagjord", ibland mammas eller så köper jag en mask helt enkelt :) 

De här är stegen till bättre hy♥, förlåt att jag skriver lite krångligt, men är trött nu, haha klockan är bara 22 men man blir ju så uttröttad av skolan och ändå har jag bara gått en vecka, hjälp hur ska jag klara mig igenom detta året (?!), tveksamt om jag klarar mig till höstlovet ens...suck Pauline, skärp dig nu!


Man kan också sätta gurkbitar på ögonen, de är bra!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se