Bilder

Nu har jag ätit klart och börjat fixa mig lite smått, har inga bestämda planer för dagen, får ta dagen som den kommer =)


Min "outfit" igår


 vit tröja - BikBok (ny)
 linne under - JC
 tights - Lindex
 klackar - Skopunkten


De två bilderna upp till vänster är på mina underbara vänner, Pernilla, Clara och Matilda♥
Drickan är en frapino, jordgubb och mango smak från Exspresso house, mhm, vad god den va!!!
Heh, Pernilla övertalade mig att köpa thaimat idag igen så det fick det bli, god som den är, åh....


Jag kände för att pröva någonting nytt så köpte ett läppstift :) , den är från Viva la Diva..
Och så blev det en mask från Nivea också, den luktar gott och är faktiskt väldigt bra.
Hehe den gröna sörjan längre ner är Kiwi, vet att det inte ser så gott ut där men det var det!

/Pau♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se