Beroende..

Tyvärr så är jag beroende av min mobil, måste ha med den vart jag än går och om jag inte har det känner jag mig inte som mig själv. Haha, mobilen är en del av mig. Suck, vill egentligen inte vara det men så är det bara..


Jag har säkert visat er den förut men här är den igen. Det är en w910i Sony Ericsson, men tyvärr satte jag in den i tvättmaskinen en gång så den är lite urfunktion men de vanliga fungerar iallafall och det är huvudsaken. Men jag skulle inte tacka nej till en ny mobil :)

Vet inte vad jag ska göra så skriver massa onödiga inlägg förlåt!

/Pau♥


Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Den har jag som jobbmobil :) Ha en fin måndag!

2009-08-17 @ 16:20:28
URL: http://www.improveme.se/makeover

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se