Awake

Hello!♥

Jag hann tyvärr inte skriva fler inlägg igår för min kära syster snodde laptopen så jag spelade kort med min brorsa, kusinen Emil och min morbror från klockan 22.00 på kvällen tills 02.00 på natten. Gissa hur trött jag är idag alltså!

Vi kom hem vid 3 tiden och jag somnade direkt, nästa morgon vaknade jag av att det kom en stark vind som blåste ner alla mina piano pappren (för jag sover med öppet fönster) och som vanligt kunde jag inte somna om. Det här hände vid 10 tiden :( . Jag gick upp och satte på tv:n, tittade på disnet channel en stund för det var "Lilla Sjöjungfrun-Sagan om Ariel" alltså berättelsen som utspelades innan "Lilla sjöjungfrun" , eftersom jag aldrig sett den innan så fick det duga för orkade inte ens byta kanal...Haha!

När filmen var slut började jag bli lite hungrig så satte på ugnen och gräddade en vitlöksbaguette (som är det godaste brödet typ?) och kokade vatten för blev sugen på té :) . Nackdelen med att äta vitlöksbröd är ju den icke goda andedräkten man får som är kvar i typ 2 dagar? Usch, vill inte ens tänka på det :P


Har bara mascara och eyeliner :):)
Såhär såg jag typ ut igår..


Hih, min baby blev så trött så hon
brydde sig inte om att vi var högljudda,
somnade iallafall..

Pernilla ringde för en stund se angående Rix Fm festivalen vi två ska gå på idag. (Det är också Göteborgs kulturkalas sista dag.) Iallafall, Rix Fm Festivalen börjar vid 17.00 tiden och slutar ca 20.00. Men Pernilla ville att vi skulle hitta på något innan så jag ska gå hem till henne snart, närmare bestämt klockan 14.00 :)

/Pau♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se