Att tro sig

Ni kanske tror att jag tror mig väldigt mycket eftersom jag oftast skriver till "er-form" och skriver så att det låter som om massa läser min blogg. Men nej, jag tror verkligen inte det och jag hade aldrig ens tänkt på att en person skulle läsa den..När jag skaffade denna bloggen förra året så har inte jag berättat för en enda person att jag har den så ingen i min närhet vet det. Fast sen när jag började få några kommentarer så blev jag så glad och ville väldigt gärna ha kvar er men ni läser ju såklart bloggar ni tycker är bra och jag vill verkligen inte tvinga någon att läsa min blogg.

Jag skaffade denna bloggen för att jag gärna vill skriva av mig varje dag eller varannan dag. Innan så skrev jag dagbok men jag gillar inte att skriva så mycket för hand och tycker min handstil är väldigt ful så varför inte skaffa en blogg där man använder tangenter som är mycket lättare. Och så kan man också lägga in bilder så blir det mycket roligare att läsa, till exempel om jag vill bläddra tillbaka och läsa :) . Jag har fortfarande kvar min dagbok som jag tar fram ibland och läser lite, det är väldigt kul att läsa tillbaka vad man skrivit och varit med om som man kanske inte kommer ihåg nu.

Men eftersom jag inte alltid har tillgång till datorn så kan jag inte uppdatera lika mycket varje dag men de dagarna jag har en dator och har tid så uppdaterar jag så mycket jag kan, men ibland kanske det bara blir ett eller två inlägg fast jag ska försöka låta bli det hända. När jag inte har tillgång till datorn och vill skriva av mig så brukar jag göra det på min mobil, då öppnar jag ett nyss sms och börjar skriva och i ett sms så kan man ju skriva som om det var 10 sms och sedan sparar jag den som utkast och läser de ibland när jag har tråkigt :) . Fast det är inte lika roligt när mina kompis lånar min mobil och sedan ser det...Hehe :)

Oj, nu bev det väldigt mycket men jag vill bara att ni inte ska missförstå mig, jag har inte tänkt få ut något av bloggen men det är väldigt kul att ha läsare för det peppar mig och då vill jag skriva ännu mer! Tack♥

/Pau♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer idag då gumma

2009-08-15 @ 12:23:19
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Sabuha

Jätte fin blog du har!;)<3

2009-08-15 @ 12:27:24
URL: http://sabuhahasani.blogg.se/
Postat av: iza (:

förstår vad du menar, och det är jätte kul att läsa sånt man skrivit tidigare! Så fortsätt skriv på och det var roligt att jag hitta åt din blogg (:

2009-08-15 @ 14:29:39
URL: http://lillizor.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se