Äntligen klar!

Åh, vad skönt, nu slipper jag det här i 1 vecka sedan är det dags igen, suck... (menar att tvätta kläder för de som inte fattar) =)

Tyvärr är solen typ nere och det blåser lite mer nu så ingen solning för mig :( , min syrra kom precis hem och hon hade varit och shoppat med hennes kompisar så har pratat med henne om kläder och sånt, hon ville ha mina åsikter om grejerna hon köpt också!

Och på lördag ska jag ju på Carolines mormors 75 års kalas, det kommer vara rätt så stort med ca 80 pers så det ska bli kul. Eller jag ska egentligen jobba på kalaset, haha att tjäna pengar är ju aldrig fel :) . Men det kommer nog bli kul ändå och samma kväll ska syrran på fest hos en av hennes tjejkompisar och såklart ville hon låna något av mig så den svarta nya tunikan/klänningen får inte hänga med till kalaset utan på en fest istället, tycker faktiskt att jag är väldigt snäll ibland :) .



Haha, älskar att ta kort på henne men det verkar inte som hon gillar det :O ?

Kommentarer
Postat av: Sabuha

Hejsan! Du är en av de 5 som tävlar om att bli veckans blogg! =)

Så här kmr dt gå till nu för ni göra vad ni vill allt är tillåten , ni kan säga åt era bloggläsar eller vänner att rösta på just dej! Enda regel jag har är att ni inte får rösta på er själva!

Röstningen avslutas på Söndag!

2009-08-20 @ 18:43:20
URL: http://sabuhahasani.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se