Accessorize

Hihi, när jag gick runt i Nordstan idag så såg jag att de hade öppnat en ny liten butik och gissa vilken det var (!?) jo nämligen "Accessorize" som är en söt liten butik med mängder av väskor, smycken, scarfs, plånböcker och mycket mer fina grejer! Den kommer från Storbrittanien och jag har aldrig sett den i Sverige innan så det var med tiden att de skaffade den här i Göteborg. Jag köpte massa smycken därifrån när jag var i Brighton och tänkte faktiskt på att det skulle vara bra ifall den kom till Sverige med. Hehe, tycker iallafall att alla ska gå dit, ni hittar säkert något fint =) . Men dock är det inte så billigt...


En söt påse var det med =)

Här är bilder på grejer jag fick med hem idag, hih♥


Såklart jag köpte något från min nya favorit butik, det blev en svart liten söt väska som jag länge letat efter..
225 kr


Bomullspinnar och någon serum till mamma..


Jag hade ju lovat mig själv att börja ta hand om min hy bättre, därför köpte
jag några produkter från Yves Rocker, ett märke som min syrra använder flitigt :)
Expediten var väldigt snäll också så fick massa provexemplarer hem!





En kofta som jag blev kär i direkt när jag såg den. 199kr från H&M

Japp, det fick jag med mig från stan hem idag. Kanske shopping snart igen, tss♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se