Valborg!

Hejsan! Jag är ju ledig idag och vaknade vid 9 tiden för att dammsuga. Det skulle komma två personer hit för att kolla om renoveringen vi vill ha. Så har bara städat hela morgonen. 

Dagens planer är att först tvätta kläder och sedan åka in till stan med Pernilla för att kolla på cotegen, det ska bli jätte kul och A&C ska vara med och dansa där. Sen ska jag nog sova över hos Pernilla...

Igår var jag och några till hemma hos R. Asså jag typ älskar hans hus, är så himla avundsjuk på alla som bor så fint. Jag har känt honom i ca 3 år och har aldrig varit hemma hos honom, konstigt. Först spelade vi lite guitar hero och jag sög, suck^ , sen fick jag en rund tur med honom i hans hus, hihi. Sen blev det film Saw 3. Jag har redan sett den en gång innan men kommer inte ihåg så mycket, den var jätte bra och mamma kom och hämtade mig vid halv 12 då hon precis slutat jobbet. Det här var min onsdagskväll =) . 

egopics, tss

/Pauline♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se