Sunday

Ojdå, jag som sa att jag skulle skriva ett till inlägg igår kväll. Asså jag har faktiskt en anledning, igår var jag ju i Allum, efter det åkte jag in till stan med Pernilla, vi köpte present till Kajsa och så köpte jag en rouge också :) . När vi kom hem var jag med en Kajsa en stund, sedan gick vi hem till Pernilla. Vi gjorde inget speciellt, sen kom Martin och lämnade Pernillas klocka (som hon glömt hos honom kvällen innan) . Han hade inget att göra heller så han stannade kvar med oss, vi poppade popcorn och drack cola till Robinson. Haha, onyttig som jag är! 

Lite senare blir det dags för danslektion efter det börjar mitt riktiga lov utan nånting att oroa mig för, längtar! Eller jag tänkte faktiskt vara lite duktig och jobba lite på svenskauppgiften och spela så mycket piano som jag hinner med/orkar. Efter dansen tänkte jag gå hem till Pernilla och äta sockerkaka, mums! 

Tänkte lägga in lite bilder men jag hittar inte USB grejen, lägger in senare om jag hinner.

/ Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se