Sun

Halloo! 

Vaknade vid 10 imorse och gick ut med vovven, sen latade jag mig vid tv:n en stund. Till frukost blev det lite rester från gårdagen och efter det försökte jag hitta några klädesplagg till att ha på mig ikväll...Men tyvärr så tycker jag inte jag har några kläder men det får nog bli en kjol och nån fin tröja :) .

Nu har verkligen våren kommit! Jag älskar det fina vädret med sol och värme men det är också ganska jobbigt. Det är nu alla träd får löv, blommor får knoppar osv men då kommer ju också pollen och jag är allergisk mot det. Så bara jag har öppet fönster nyser jag men som tur är så kliar inte ögonen, yes! Har ju linser nu så det är inte alls bra om jag kliar...Haha, men pappa är ännu värre, han nyser hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden! Jag ska nog säga till mamma att köpa tabletter till mig, orkar inte ha en rinnande näsa.

Här kommer gårdagens outfit som jag inte hann lägga in igår!

/Kram Pauline


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 11:59:02
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se