summer

Ännu en dag med sol och värme, åh vad skönt det är alltså! Längtar bara tills det är så här varje dag, mm (drömmer mig bort*) Skoldagen har varit sådär, vi hade teori heeeela musiklektionen, somnade nästan! Men som tur var gjorde vi lite roliga saker på idrotten som Volleyboll!!! Wiie, det är bäst men tyvärr så är jag ganska dålig på det, tss. När jag kom hem blev jag så sugen på nånting att äta så jag gjorde en skål med fruktsallad till mig, mums! Nu är skålen tom och min kropp full med druvsocker, haha. Men faktiskt så känner jag ingen kick för allt socker jag fått, konstigt..

OUTFIT
Kofta - Vero Moda
Linne - JC
Chinos - Zara

/ Kram Pauline ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se