Stort Grattis till Kajsa!

Hejsan! 

Som man ser så har jag inte hunnit sätta mig vid datorn förrän nu. På morgonen väcktes jag av att Pernilla sms:ade mig. Hon skrev att när vi var klara skulle vi gå till Kajsa, hon fyller ju år idag! Stort grattis till Kajsa! Jag fixade iordning mig och efter en timma blev jag klar. Mötte Pernilla och Martin på vägen, sedan gick vi tillsammans till Kajsa. Pernilla hade tagit med en muffins som vi satte i ett ljus och tände den, sedan gick vi och ringde på och när hon öppnade sjöng vi för henne och gav henne muffinsen. Sen öppnade hon presenterna som jag och Pernilla hade köpt till henne, det blev en mascara från Loreal och en stor och fluffig borste till ex. solpuder. 
Efter det bestämde vi oss för att åka in till stan, Kajsa ville bjuda oss på något att äta. 
Det blev på donken, enkelt och gott! Hihi.
Sedan fortsatte vi att gå på stan, fast jag hittade tyvärr inget intressant /: , hehe men födelsedagsbarnet hittade massa saker, super glad för henne! När vi tog bussen hem gick jag förbi ica för det var min tur att laga mat, det blev paprika fylld med köttfärs, mycket gott faktiskt!

Mamma har lovat mig att vi ska få göra om lite saker i mitt rum, kan inte skriva så mycket om det nu för inget är riktigt bestämt än.

/Pauline♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se