Sol

Jaaa, äntligen har våren börjat! Idag väcktes jag av mina syskon, de skulle upp och simma...Och egoistiska som de är så tänkte de inte på att jag fortfarande sov så de skrek typ hela tiden. Jag är tyvärr väldigt lättväckt så när jag väl vaknat kan jag inte somna om.. /: . Jag gick upp och kollade på tv, sedan fixade jag mig och gick ut med Suki. Eftersom det var så finns väder idag så lekte jag en stund ute med Suki och det var faktiskt väldigt skönt! 

Snart ska jag åka in till Allum med Pernilla och Kajsa, de skulle kolla på nått i BikBok och jag har ju ändå ingenting att göra så jag följer med =) . Senare ska jag och Pernilla vidare in till stan, måste köpa present till Kajsa som fyller år nästa vecka (L) och nånting mer om jag hittar :) . 
Jag kanske skriver mer + bilder senare på kvällen. Ciao!

Jag och Suki ute i det fina vädret :) 


OUTFIT
Kort Cardigan - H&M
Linne - JC
Jeans - H&M
Skärp - MQ
Örhängen - Glitter
Halsband&Armband - Present

/ Pauline 

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se