Shopping

Åh, jag är så himla shoppingsugen!!! Jag har faktiskt pengar så skulle faktiskt kunna åka in till stan imorgon eller någon annan dag men hittar ingen som vill shoppa med mig...Suck^ . Asså Pernilla skulle kunna åka med mig men hon har ju absolut inga pengar så hon kommer inte tycka det är så skoj och jag vill gärna gå med någon som har samma mål som mig. Att shoppa loss!!!! 

Kläder, skor, smycken som jag vill ha. Dessa affärerna!
BikBok
Gina Tricot
Zara
Rut m fl.
Cubus
Bianco
Glitter
Ur&Penn
Indiska
Stadium 
OCH MASSA MER! ÅH, VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG BÖRJAR TJÄNA PENGAR OCH KUNNA KÖPA VAD JAG VILL!!!!!!!! (L)

/en desperat Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se