Pluggar!

Hejsan!

Har precis kommit hem från skolan och tänker börja plugga lite smått. Ska gå och hämta nått att dricka och äta för då blir det mycket lättare att koncentrera sig. 

Skolan har varit som vanligt och jag är nästan klar med elmotorn som vi håller på att göra på tekniken. Maten i bamba smakade **** idag! På fabben tänkte jag utnyttja tiden med att läsa på lite läxor så jag slipper göra det hemma men nej det blev tyvärr inte så. Jag sitter ju bredvid Martin i klassrummet och han är en person som inte gillar att hålla tyst eller sitta och plugga på lektionerna. Så därför störde han mig hela lektionen och jag fick inte gjort ett skit. Haha, fast han är så himla skön och en super snäll killkompis!!!

Nu blir det plugg, skriver mer senare om jag hinner! 
Skriva en uppsats - svenskan
spela piano
läsa på hemkunskapsläxan
plugga i kemin

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se