Påsklov!

Hejsan, nu är det påsklov och jag är så himla glad. Idag kunde man klä ut sig till något man brukar ha på 70 och 80- talet. De flesta var utklädda och väldigt fina men tråkig som jag är stog jag över det. På morgonen hade jag utvecklingsamtal och det gick jätte bra, Ulrika var jättr nöjd med mina resultat i alla ämnen och att jag inte behövde förbättra något, bara vara på samma nivå i fortsättningen. Gissa vad glad man blir av att höra något sådant alltså! Fast det fanns en sak som jag tyvärr inte har förbättrats på, det är att prata mer på lektionerna, då menar jag vara med på diskussionerna, våga räcka upp och ha egna åsikter om vissa saker. Jag vet egentligen inte varför jag inte vågar göra det men det känns bara så konstigt när hela klassen blir tyst och bara lyssnar på vad jag säger. Aja, jag måste verkligen börja göra det nu annars kan jag ju glömma MVG i något ämne...

Under svenska lektionen fick vi välja om vi ville jobba med Kärleksboken eller gå till aulan och kolla på "Saturday night fever" med John Travota.  Såklart valde jag filmen men den var ganska tråkig så efter ca 1 timma gick jag och några till till idrotten. Helena (idrottsläraren) skulle till Rom idag så vi hade en kille som heter Andrej, han lärde oss och dansa. Det var faktiskt väldigt kul att se alla dansa seriöst (för en gångs skull) . 
Sista lektionen var en slapparlektion, de flesta gick bort till aulan och spelade guitar hero eller sjöng singstar men jag orkade inte det så jag stannande kvar i klassrummet och körde frågesport istället :) . Vi fick sluta en halvtimma tidigare och sen dess har jag bara varit lat och suttit framför datorn...Suck^^, jag tror jag aldrig kommer kunna ändra på att inte vara lat. 

Om en stund ska jag åka till dansen och efter det har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, känner mig så himla ensam ibland, önskar att det kunde vara någon som ringde och frågade mig om jag ville göra något. Men såklart finns det ingen sådan person som tänker mig just nu...



/ Pauline ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se