Nöjd!

Hejsan! 

Nu sitter jag här vid datorn igen och borde egentligen sitta vid mitt skrivbord och plugga, menmen det här är ju jag! Pluggandet får vänta tills efter maten eller ännu senare, tv:n och datorn är ju viktigast, eller iallafall för mig! 

Dagen har varit extra bra idag, första skoldagen efter lovet. Vi hade ingen spanska idag och vanligen innan spanskan brukar vi ha en håltimma och nu fick vi en extra lång så jag och några till gick hem till Martin. Jag och P spelade CS och det gick väl sådär, kan ju inte riktigt säga att vi var grymma precis, då är det en lögn:P! Sen gick vi ner till de andra och spelade Halo 3 på Xbox:en, det gick inte heller så bra där, R var typ bäst av alla, suck^ . Sen blev det hemkunskap, dagens sista lektion, vi gjorde vegetarisk lasagne och det var faktiskt gott =) . Förvånad blev jag iaf. Sen visade vår lärare hur man får ost av mjölken och det stank ****! 

Just det! Vi fick tillbaka vårt Franska Revolutionen prov idag och jag fick MVG, super nöjd och stolt över mig själv. Ska gottgöra mig sen med lite godsaker, det förtjänar jag ändå!


Nu ska jag kolla på film! Men ska såklart inte glömma att lägga in några ego pics =) .



/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se