MMM

Hej igen!

Nu har jag precis ätit och är proppmätt, min syrra lagade någon nudelgrej och det var jätte gott. Ska bara vänta lite så maten hinner smälta sen kommer min älskade fruktsallad igen! Men denna gången har jag lagt till honungsmelon, så får se hur det smakar tillsammans med det vanliga :) . 

Förut var jag på stan med mamma och fick mina efterlängtande kjolar, 3 stycken! Och jag är jätte nöjd över dessa köpen sen gick vi också till ett café Mokki och fikade lite, mysigt! Jag har inte hunnit ta kort på kjolarna än men jag gör det imorgon och då lägger jag in en bild på de =) . 

Cirka klockan 21 börjar "A double shot at love" , jag vet inte riktigt varför men jag har förälskat mig i denna serien så ska sätta mig framför tv:n med fruktsalladen och kanske popcorn sen, hihi. Den är förresten på MTV.

Just det, igår såg jag på SAW 5 och den var super bra men slutet var som på de andra, lite konstiga men ändå bevis på att det kommer komma en fortsättning så ser verkligen framemot SAW 6! Sen såg jag också på Wild Child och den var rätt så bra, killen i den filmen var så snygg!!!

Nu ska jag leta runt på lite bloggar och se om jag hittar någon intressant. Jag har nämligen blivit besatt av bloggar, läser ganska många dagligen. Kan skriva vilka också =) . Skriver först de bästa och sedan sämre och sämre. Jag älskar såklart Kenza's blogg mest!

www.kenzas.se
www.lisaplace.devote.se
www.tdivkovic.blogg.se
www.paulinadanielsson.blogg.se
www.desireenilsson.blogg.se
www.designadinblogg.se
www.lindaslya.blogg.se
www.ellamarie.blogg.se

och ibland blondinbellas också...

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se