It's over now

Hello!

Idag hade vi ett engelska prov (grammatik) på morgonen. Det gick sådär men man får hoppas på det bästa. Sen har resten av skoldagen gått snabbt och nu sitter jag här och vill göra om bloggen igen. Fast jag kommer inte på några ideér så det får bli senare. Om en halvtimme ska jag till sista moderna danslektionen, jag ska ju inte fortsätta i det här, hoppas jag inte bara ångrar mig, blä :) . Efter dansen måste jag skynda mig hem för jag ska på bio med Louise, det blir 17 again. Skriver vad jag tycker om filmen imorgon för det blir försent ikväll. 

Fick reda på att min morbrors fru (emelies mamma) är gravid, jag är så himla glad! Det känns som att jag ska få ett till syskon och det är ett av mina wfterlängtande önskningar,  wie! Hon är i fjärde månaden och bebisen beräknas att födas vid september ungefär, jag längtar! Hihi<3

Skriver mer senare

Här kommer bilder =) 

/ Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se