I'm Back

Hellu! Jag är på ett super glatt humör! Precis kommit hem från Ikea, det blev inga köp men jag hittade massa som jag ville köpa fast det kommer inte bli köpt förrän vi renoverat mitt rum, oh jaa, det kan ta några år. Efter det gick vi till ett litet shoppingcenter där jag hittade ett par jätte söta tygskor! Och såklart jag köpte de, lägger in en bild på de sen :) . När jag kom hem såg jag ett stort påskägg på mitt skrivbord, hihi, det var mamma som vart och köpt godis till mig :) . Mums, jag kommer äta mig tjock denna helgen, se upp för här kommer jag!!!

Dock var den inte full men det var lika bra, då slipper jag bli såå tjock iallafall =)


/Kram Pauline 

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se