I don't want to know

Hellu! 

Ja, som man ser så bloggade jag inte igår. Anledning? Ja, för det första så lovade jag mig själv och bloggen att plugga mer ordentligt nu och då går ju läxorna före datorn och tv:n. Så igår blev det först piano efter skolan, det gick rätt så bra, sen gick jag hem och åt mat. Tog en lång och skön dusch och efter det gjorde jag iordning min fruktsallad och gick in till mamma och läst läxan med henne. Sen ville jag plötsligt att hon skullr göra något med mitt nytvättade hår, så det blev två fina inbakade flätor, glömde tyvärr ta bild på det.

OKej, går över till dagen nu
PÅ morgonen kom jag nästan försent till mattelektionen det var inte så bra. Sen hade vi idrott utomhus för första gången detta året, det blev att springa 3 km som uppvärmning och sedan brännboll, mitt lag förlorade...Efter idrotten fick jag reda på en sak (som jag inte kan skriva här, iaf inte nu), denna saken har gjort så att jag haft en klump i magen hela dagen och kommer att ha det framöver, åh jobbigt!!! Spolar fram lite nu, sista lektionen var spanskan och vi håller på att kolla på en film nu som vi påbörjade igår. Den heter pans labyrint och är på spanska men vi har med engelsk text så vi iallafall fattar något  :) . Den är faktiskt jätte bra, vi ska fortsätta och se på den imorgon

Aja, slutpratat om det, nu blir det plugg i svenska och sen öva inför provet med mamsen, hej så länge!

Haha, jag på bilden förra året (påsk) uppe i Mora hos kusinerna!

/Pauline♥



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se