I did it!

Helloo!

Hemma från dansen nu, är egentligen tvungen att dammsuga nu men det får vänta tills imorgon, jag förtjänar faktiskt denna kvällen med slapp! 
På matten idag fick jag tillbaka mitt usla prov, det gick verkligen **** dåligt men jag fick ändå ett VG (33/40) och det är jag jätte glad över! Sen hade vi beeptestet och jag är så glad!!! FIck 8.10 och det är ett VG, det som jag verkligen vill ha! Hag blev egentligen redan trött vid punkt 4 mer jag kämpade och var helt slut vid 8.10 . Kom delat andra plats med Pernilla och Sanna, Maja var bäst =) . Super nöjd! 

Dansen idag gick väldigt fort och det var rätt så skoj, sista gången nästa vecka. Jag har bestämt mig, ska iallafall inte fortsätta med denna dansen nästa termin så det blir bara jazz för min del. Men jag vill inte bara träna en gång i veckan så ska försöka hitta yoga kurs och antingen vanlig aerobics eller dansaerobics! Får se vad det blir...



Nu ska jag slappa vidare, tänkte kolla på Harry Potter och fenixorden, har inte settr den än :P . Ha det bäst!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se