Happy or not?

Hejsan! 

Nu har jag suttit en stund här vid datorn och läst alla mina favorit bloggar, super kul! Dansade min näst sista jazzlekton idag och det gick sådär, jag var inte riktigt på danshumör kände jag så min lärare blev inte så glad över mig...

Skolan har varit skit (like always) . Jag fick MVG på en idrottsuppgift så det gjorde dagen lite bättre men sen fick vi också réda på att det är beeptest på fredag så vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ej... suck^^ . På engelska lektionen fick jag veta att jag bara fick VG på mitt muntliga "förhör"  och det gjorde inte dagen mycket bättre så MVG:n var trots allt inte så bra ändå den tog med sig otur. (Haha, skylla på det var en väldig dålig bortförklaring)

Aja jag ska göra mitt bästa på testet och målet är 8.0, som förra terminen.

Nu ska jag hämta min USB kabel så jag kan lägga in bilder på dagens klädsel =) . CIAO så länge!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se