Haha

Nu orkar jag inte plugga detta mer. Jag har precis skrivit klart min andra uppgift och jag är riktigt stolt över mig själv, har skrivit i ca 1 och en halv timma och gjort klart två hela uppgifter. HIhi, det belönar jag mig själv med att fortsätta plugga imorgon. Har bara pianoläxan kvar, måste verkligen skärpa mig med det, jag slöar för mycket!

Saker jag är orolig för!
Vecka 17
- Pianoläxan
- Prov i engelsk grammatik
- Kemiläxförhör
- Biologi läxan?! :S

Vecka 18
- Lämna in kärleksboken (super orolig över min svenska...stor del av slutbetyget)
- Prov i biologi. (Sex och samlevnad)

Vecka 19
???????????

Vecka 20
- Matteprov!
- Prov i Religion. FÖrhoppningsvis sista provet för terminen!

Ja, det var allt för denna gången! Ciao!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se