Första april

Wiiiiiee, äntligen har man gjort klart alla läxor  för denna veckan! Det är bara två skoldagar kvar tills påsklovet och jag längtar som bara den! Jag har precis varit ute med Suki och lekt lite boll, hon älskar verkligen när man springer ute på gräset, haha och såklart har hon bättre kondition än mig (Pinsamt^^) . Innan det dansade jag och det gick jätte bra, fick också reda på att jag ska börja i samma grupp som Amalia till höst och då blir det ännu roligare! =) . Vår lärare Kristina, är väldigt skön och full av energi, gillar verkligen henne!

Dagens; Skoldagen var ganska kort så det var super skönt. Precis innan lunchen gick jag bort till skärmen för att kolla vad det skulle bli för mat och då råkade jag också läsa att det stog, "Partille Kommun har bestämt att alla elever i Partille ska få varsin egen bärbar dator, gå till Helen och hämta den efter tolv" . Såklart det var ett april skämt men dum som jag är så kom inte jag ihåg att det var första april idag så jag gick och berättade det för en kompis, hon började typ gapflabba. Stackars mig säger jag bara, retar mig fortfarande för det. Senare på engelska lektionen så blev vi lurade igen av läraren, hon gav oss ett prov och sa att vi skulle göra den så hon kunde sätta betyg till utvecklingssamtalet...Alla gick nästan på det men jag lyckades faktiskt läsa baksidan av papperet där det stog: "April fool" . Fast jag upptäckte det lite sent så jag hade redan börjat skriva på "provet". 
Sista lektionen hade vi spanska och där kollade vi på en spanskserie, inte speciellt kul men bättre än att få jobba med annat iallafall! 

Suki♥ (gammal bild)

Dagens klädsel
Kofta - Esprit
Linne - någon katalog, kommer ej ihåg :/ 
Jeans - Present

/ Kram Pauline♥



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se