Dagens!

Jag hade inget och göra så jag tog kort på kjolarna nu istället :) . Bilderna kommer längre ner, här kommer dagens! 

Dagens frukost; 3 bullar (kinesisk frukost) med té
Dagens lunch; Inget...
Dagens mellanmål; kyckling med bacon macka =) . 
Dagens godsak; mackan som jag och mamma delade på på fiket (L)
Dagens väder; rätt så bra men det var inte lika varmt som igår, ca 16 grader
Dagens måste; kolla på MTV!
Dagens klädsel; Har ingen bild på det men hade jeans och vitt linne från H&M och kofta från Zara

Här kommer mina älskade kjolar!
Från Zara 199kr .

BikBok 249kr
Bikbok 249kr

PS. På bild 2 och 3 är inte kjolarna likadana. Tyget är nog samma men modellen skiljer sig lite, man kanske inte ser det men det gör man när man sätter på sig den =)

/ Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se