Dagens!

Det är så fint väder idag och typiskt så har jag inga planer för att gå ut...Asså jag skulle kunna gå ut och ta en promenad men det är liksom påskafton och jag går ut på en promenad själv, lite mobbat tycker jag då. Här kommer dagens!

Dagens frukost; hönökaka med skinka och té
Dagens lunch; lite gofis från påskägget :)
Dagnes mellanmål;  the same as well, banana
Dagens godsak; Candies!
Dagens väder; det bästa hittills alltså! När jag kollade termometern stog den på 29,8 grader men det kanske är lite överdrivet, den står exakt mot solen...Men ändå, i love it!
Dagens måste; Gå UT på en promenad med älsklingen
Dagens klädsel; En långärmad randig tröja från esprit och en hög vit kjol från Hongkong
Jag orkade inte ta kort på det idag.

/Puss Pauline



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se