Dagens!

Här kommer dagens!

Dagens frukost; kolla ner!
Dagens lunch; en egen rätt som jag kommit på :) . tss
Dagens mellanmål; en varm kopp té
Dagens väder; super fint, det är sol idag igen och 18 grader :D 
Dagens måste; fixa naglarna!
Dagens klädsel; Ojdå, har fortfarande inte satt på mitt något, har fortfarande pyjamasen :P . 

Jag glömde göra gårdagens måste igår... /: . Men det var faktiskt på grund av klockan, när jag kom hem från bion var klockan nästan halv 12 redan så det var ingen idé + att jag var super trött!

Asså jag fattar inte varför min mage pirrar så himla mycket och jag känner mig nervös hela tiden. Det kan bero på att jag är rädd att Kajsa och Pernilla är sura på mig. Åh, hoppas verkligen inte det :( . Men de skulle liksom vara med varandra igår och vad skulle jag göra då, sitta hemma och ha tråkigt medans alla andra har skoj eller. Och jag sa faktiskt aldrig att jag var arg på Malan, jag lyssnade bara på deras prat om det men jag höll ju inte med de om allt det! Nää, nu blir jag ledsen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se