Ajajaj!


Hejsan!


Aj, vad ont jag har i magen :( . Asså jag vet inte varför men det har varit så hela morgonen och det vill inte gå över. Jag har lovat Pernilla att vi ska åka till Liseberg idag och jag vill gärna inte svika henne så jag får hoppas på att det blir bättre. De senaste dagarna har jag haft problem, haha eller det är inget stort problem men jag vet verkligen inte om jag vill ga guldpass eller bara ett vanligt lisebergskort. Det är så himla svårt! Fast nu lutar det mer åt guldpass hållet. 

Som man ser så har inte jag bloggat så mycket, finns två anledningar. Igår gick jag upp tidigt och tog en dusch, sedan åkte jag, mamma och syrran in till stan och åt brunch men mammas kollegor. Sen gick jag och fixade mitt pass som tog cirka en timme för det var lite problem och så. Efter det gick vi till Nordstan och jag har köpt nya löparskor nu! Yes, de är nästan lika fina som mina  gamla, men jag är nöjd. När vi shoppat klart åkte vi hem och hämtade upp Suki, därefter åkte vi till Emme, det var så längesen vi var där! Det var kul, Emil fyller år på måndag så vi åt tårta och grillade =) . Och när vi kom hem så var redan klockan ett så därför har inte jag kunnay blogga. Japp, klart slut.

Emils tårta, hih. Han fyller 11 år!

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se