090416

Hej!

Idag har det varit en dålig dag, vi fick en timma på oss att jobba på kärleksprojektet och jag fick inte gjort ett skit! Så ska ta hem arbetet under helgen och jobba så mycket jag hinner. Middag hos Kajsa på lördag och dans på söndag...

Kan berätta lite mer om Kajsas grej.
Hon fyllde ju år i förra veckan (9 april) och tänkte bjuda hennes närmaste på en middag + dans och grejer =) . Det ska bli mycket trevligt! Jag vet inte så mycket om det än men det blir nog mat (tacos), dans, godis, dricker, chips m.m . Jag längtar redan!!!

Imorgon har vi sovmorgon, engelskan är inställd för Linda skulle nånstans, kommer inte ihåg... Sen blir det beeptest på idrotten, super läskigt tycker jag men det är bra att ha det gjort. Mitt mål är 8.0 . Det måste jag kunna få, annars har jag liksom försämras sen förra terminen och innan de. Det är värsta konstigt, har inte blivit bättre än för två år sedan men inte heller sämre, knäppt :/ . 

Nu måste jag ner till tvätten igen, bye!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se