090408

Halloj!

Kan börja med gårdagens händelser.
Jag skrev ju två inlägg igår men hann aldrig skriva vad som hände på kvällen därefter. Först så kom Pernilla och Suzana hem till mig, jag var tvungen att äta...Efter det gick vi till Pernilla, hon åt medans jag och Suzana läste massa blondin skämt, haha! Sen kom Matilda också och då bestämde vi oss för att åka in till stan,  Heden. Vi gick till donken, Pernilla blev så himla sugen på en Big Mac, sen blev det glass för de tre också, jag var super mätt! Sedan tog vi bussen in till Allum och vidare med en annan buss hem (Pernillas hem) . Vi skulle vara hemma halv elva men klockan var bara halv tio så vi tog en sväng runt Kullergärdet. Det är bra med frisk luft och motion, haha, me like! När vi kom hem poppade vi popcorn och satte på "Slumdog Millionaire" , filmen som fått åtta oscar och jag tycker verkligen den förtjänar det! Medans vi kollade på filmen hände massa saker men tyvärr kan jag inte skriva om det nu ifall någon råkar läsa det men det tror jag ändå inte. 

Efter filmen var vi så trötta så vi lade oss direkt alla tre i Pernillas 1,20 säng. Det var lite trångt men det gick :) . 
Vi vaknade klockan 10, gick upp och åt frukost samtidigt som vi kollade på gamla avsnitt av "Grey´s and Anatomy" . 
Sen fixade jag iordning mig och tog bussen hem vid 13 tiden och nu sitter jag här vid pappas kära dator.

Haha, här lägger jag in två bilder på fula mig! Det var ju så längesen!


/Kram Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se