090407

Hejsan!

Min dag har fått en bra start! Jag vaknade vid 9 tiden, gick ut med Suki och hon var jätte duktig. Bajsade och kissade, tss. Efter det gjorde jag en egen speciell lunch till mig, vet inte vad den heter riktigt för det är jag som hittat på den :) . Sen har jag inte gjort så mycket mer...Sitter här och väntar på att Pernilla ska ringa eller smsa, ka ju sova över hos henne idag med Suzana, längtar! 

Bion igårkväll var jätte lyckad. Älskar när man är många och går på bio tillsammans och de gänget som var där kommer alltid överens med varandra så det finns inga risk bråk eller tjafs. Eller ja, nästan, jag brukar ju ofta retas och bli retad men det är alltid positiva saker ändå! 
Jag gillar inte svenska filmer speciellt mycket men måste faktiskt medge att den var ganska rolig, haha.

Tänkte gå och fixa mig nu, ciao!

/PAULINE ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se