090406

Goodmorning!

Idag vaknade jag ganska tidigt, kanske för att jag lade mig rätt så tidigt. Asså jag var super trött så kunde inte ens hålla ögonen öppna /: . När jag vaknat till gick jag ner till tvätten och satte in första omgången, så tråkigt! Men det är ju bättre att ha de gjort nu för senare på kvällen ska jag på bio med vännerna♥. Vi ska typ se på Kenny Starfighter tror jag den hette. Har egentligen inte lust att se på den men jag har en biobiljett så kan lika gärna slösa den och så får man ju träffa kompisarna också! 

Imorgon kommer Suzana, längtar redan! Hon ska sova över hos Pernilla likaså jag =) . Vi ska ha det jätte mys och roligt, fast vet inte riktigt vad vi ska hitta på än men vi tar det som det kommer :) . 

Nu tror jag det är dags för frukost för mig, alltså jag har aldrig lust att äta direkt när jag vaknat så måste alltid vänta minst en timme och nu har det faktiskt gått 90 minuter så det är okej! Det blir nog toast med te, blev super sugen på det, hoppas bara på att det finns ost och skinka i kylskåpet nu.


Har äntligen hittat grejen till datorn så här kommer en bild på mig och pappas laptop, älskar den (L)


/Pauline


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se