wieeeeeeeee, lov =)

Wohooooooo, äntligen HÖSTLOV  i en vecka och två dagar!! Yes :) . Idag var det sista dagen för Suzana på vår skola :(:(
hon ska flytta och byta skola :'( . Jag kommer sakna henne något mycket!! ): Idag är det också FN-dagen.. :) vi jobbade med det på SV och SO lektionerna vi hade, faktiskt ganska kul... :P . Lite senare skulle jag dansa med Amalia, chacha och samba med det blev inte som vi tänkt oss..vår lärare Melissa var tydligen i London :S och ingen visste det innan och bara för det så fick vi en burk cola och en klubba som förlåt för misstaget av de som jobbar där :) . Verkligen schysst :D . Sen satte jag, Amalia och de två tjejer vi dansar mig vid cafét och softade och pratade om allt :D. Riktigt mysigt

<3 .Imorgon ska jag se på HSM 3 med Louise (A) ...

Jaggillardigmed<3

 Pussokraam :D(L)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se