Tuesday =)

Halllluuu!! Jag hatar verkligen att ha huvudvärk, jag vet att hata är ett väldigt starkt ord men det är verkligen jätte jobbigt! Vet faktiskt inte hur jag fick det men jag har haft det i typ två dagar nu.. /: . Jaja, nog tjatat om det :) . Idag har skoldagen faktiskt gått rätt så snabbt och det känns så skönt när jag kommer hem och tänker, idag har jag heller ingen piano!!! :D . Haha, är lite dum, vet ju att vissa människor faktiskt gillar att spela piano men tyvärr inte jag..eller jag gillar det lite men inte mer än det! Och precis nu har jag suttit stilla vid mitt skrivbord i 40 minuter och PLUGGAT!!! *stolt* över mig själv!! =) . Fast nu när jag tänker efter så kom jag på att jag egentligen inte lärt mig nått nytt på dessa 40 minutrarna.. *suck*.. Idag, innan jag precis gick till spanska lektionen fick jag reda på att vi skulle ha ett oförberett spanska läsförståelse test!! Asså jag fick nästan panik, jag är verkligen inte bra på läsförståelse, speciellt inte på spanska!! Hehe, jag tror nog det gick bra för mig trots allt :P . Sen hade vi HK, alltså hemkunskap och så kom det en gubbe från nått konsument från stan och snacka om  något, tyvärr så är jag ganska trögfattad så jag fattade typ inte vad han sa :S . Ulla-Britt, vår hemkunskaps lärare gav oss beröm efter att han gått  för att vi uppförde oss bra och som beröm fick vi en fralla var och en kanelbulle, MUMS


Imorgon ska vi ha matteprov direkt på morgonen, usch!!! Då har jag nog inte ens vaknat, eller iallafall inte min hjärna (A) . Hoppas ändå på att det ska gå bra!!



Puss&Kram =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se