torsdag, 2 dagar kvar!!!

Denna dagen har varit ganska okej, satte väckarklockan på 06.00 för att gå upp och tvätta håret..hehe, lite onödigt kanske men sen hade jag också lite tid över att plugga lite till på engelska provet, det gick ganska bra men sedan skulle vi skriva en kort sommar berättelse som man upplevt och då får man ju med massa grammatik och jag är verkligen sämst på de! Men hoppas ändå på minst ett VG :) .  På musiken idag skulle vår lärare Christel lyssna på när vi skulle spela en låt på gitarren var och en men tyvärr så har jag sån otur att jag inte hann ta en gitarr så jag kunde inte öva /: och till slut blev det att jag aldrig spelade för henne, alltså fick inget betyg...sedan hade vi idrott och så delades vi in i 4 lag och skulle spela en "mini turnering" , först var det basket och sedan hade vi "mattrace" .. :) . Jag kom i ett ganska bra lag :) .

YEEEEEEEAH, det är bara två dagar kvar till HÖSTLOV!! Wieeeee :D  

Ha det så bra! Puss&Kram...

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se