Hösten är här!

Dag 1
När jag vaknade imorse var det första jag tänkte på att det var så tyst runt om, ingen hade vaknat än och jag hörde heller inte fåglarna som brukar sitta på trädens grenar och sjunga så fint. Jag gick upp och drog på mig ett par mjukisbyxor o en hoodtröja och satte mig framför tv:n. Hehe, inte det man ska göra på en söndags morgon då men det gjorde iallafall jag :) . Lite senare på dagen så rastade jag min hund och det var inte förrän då jag märkte att nästan alla trädens blad var gula och då tänkte jag, hösten har kommit! Men tyvärr så är hösten den sämsta årstiden enligt mig..Fast min hund verkar gilla det, varje gång hon kommer ut nu så jagar hon löven och kastanjer som ramlat från träden..:P . Men  det konstiga är att det var alldeles vindstilla idag...

Aja, men detta var då min slappardag befriad från läxor och städning. Jipppi!!!! Men nu ska jag slappa vidare, ha det så bra!!!!






Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se