Grattis syrrran!

Hallllu!! Idag är det en speciell dag för det är min syrras födelsedag, grattis!! HELA sjutton år nu va.. =) Denna veckan är det lov, jipppiee :D . Har sovit över hos Louise i 4 dagar o bara degat, heheh, latat mig (A) . Men nu är jag hemma igen..förut var jag och Emelie (kusin) och kollade på min gamla klasskompis basket match, hehe, lite pinsamt för han kanske gillar mig o jag kommer typ ALDRIG att gilla honom, tyvärr /: . Och idag kom också mina andra kusiner hit från Mora, och Christoffer ska vara här veckan ut...Om två dagar är det Halloween, wiiiiiiiee :D . Ska vara med kompisar o så, det ska bli jätte kul :D . På lördag så ska jag till Emelie igen o fira en lite sen födelsedag för min morbror  :) .

Oh, nooo! Det har redan gått halva höstlovet.. NOOOOOOOOOOO!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se