Allt är som en dimma...

HEEJ! Jag tror jag har feber... :( . Vi har ingen sån där sak som kollar om man har feber så jag är inte helt säker men jag sitter här och fryser och har jätte huvudvärk, har haft det nu i 3 dagar.. :( . Och idag på morgonen hade vi matteprov, asså jag tror det gick ganska bra men jag är bara så himla sur för när jag hade lämnat in provet, gått ut och då kom Pernilla fram till mig och frågade lite om de olika svaren..men då får jag reda på att jag har FEL på ett jätte enkelt tal!!!! Asså så himla sur!!!!!!!!! Imorgon har vi  engelska prov också och det ska bli väldigt mycket historia om "The Invaders who made Britain" :( . Och jag  har glömt att nämna att HISTORIA är det ämnet jag är sämst på!! :( . Om två dagar är det HÖSTLOV:D men det finns en dålig sak om det och det är att jag alltid lyckas lova olika personer att göra något på samma dag/vecka och nu vet jag inte vem av de jag ska välja..hjälp!! :( Okej, slut snackat om allt det tråkiga.. =)

Jag kom precis hem från dansen =) . Går i Jazz och det är jätte skoj! Men nu ska jag käka lite och sen lägga mig en stund och se om det blir bättre..


Ha de bäst allesammans!!!! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se