YEAH =)

JAAAA, fredag!! :D  . Denna veckan på alla Jannes läxförhör har jag bara fått VG på /:  . Blev faktiskt väldigt besviken på mig själv menmen, man får se det från den ljusa sidan :) . I onsdags åkte vi skridskor med klassen och då skulle man åka en speciell "bana" på tid, och det gick inte så bra som jag tänkt mig, fick precis VG.. /: . Min hund har varit sjuk i precis en vecka nu :'( , ska kanske ta med henne till veterinären men det är inte säkert jag hinner, har ju dans senare . Aa, just det. Jag och Amalia har kommit på en egen dans nu som vi ska ha på vår "danslektion" eller det var rättare sagt bara Amalia som kom på den, har aldrig dansat street så det gick inte så bra :P . Men allting kommer att ordna sig :) . OCH, imorgon fyller hon faktiskt 14 år :D . GRATTIS AMALIA :D . Imorn ska jag då på tjejmiddag hos henne :) .
 
Ha det bra allihopa :D

Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se