Usch väder

Idag har det bara varit regn regn OCH regn, asså det här är en av anledningar till varför jag tycker Hösten är den sämsta årstiden på året..Fast annars så gillar jag faktiskt tisdagar, vi har inte alls många lektioner och så har vi hemkunskap som sista lektion och det är en av mina favorit ämnen, vi gjorde tortillas bröd, (tror det hette så). Och det är typ tacos, MUMS! Efter skolan åkte jag till min piano lektion och det gick ganska bra...efter lektionen gick jag lite på Allum med min kompis, skulle köpa present till Amalia som fyller år på lördag, :D . Sen gick vi bara runt där och åt godis :P .

Igår hade jag utvecklingsamtal med Janne.. och nu är det bestämt att vi ska ha honom terminen ut för vår andra vikarie som vi egentligen ska ha denna terminen var sjuk och var tvungen att vara hemma.. Det betyder också att HAN ska sätta betyg på oss!!! Asså varför händer alltid all skit de två sista åren vi går på denna skit skolan?! Till nian ska vi antagligen splittras och två andra klasser ska blandas med våra 3 redan proppfulla klasser. Det kommer inte alls bli bra :( . Aja, men på utvecklingsamtalet gick det bra, inget underkänt :D

Nu ska jag plugga lite, ha det bra!!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se