TORSDAG

Hallu! Whoops, det var några dar sedan jag skrev, iallafall det var inte meningen att bryta "skriva minst varannan dag" regeln.. /: .  Jag har så himla många läxor och annat att göra så har nog helt enkelt glömt av att blogga. Men nu är det bara ett prov och ett litet större läxförhör kvar :) . Och om typ typ 23 dagar är det JULLOV :D ! Wieee, och den 23 december ska jag o min familj åka till Dalarna och hälsa på kusinerna och såklart också åka SKIDOR som jag älskar!

Skolan har varit skit men jag är faktiskt väldigt glad över en sak och det är att jag fick MVG som slut betyg denna terminen på spanska :D . Idag fick jag också reda på att jag ligger på VG-MVG nivå i engelska! Men jag tror jag bara kommer få ett VG /: . Fast jag är ändå nöjd med det :D . Det jobbiga som är kvar med skolan är matteprovet vi ska ha nästa vecka på onsdag och Kemi test nästnästa vecka! Men allting ska nog bli bra och sen behöver man inte tänka på nått mer i lite mer än 3veckor !!

BARA SÅ ALLA VET SÅ FYLLER MIN HUND SNART ÅR! 2ÅR!
12 DECEMBER

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se