Lussekatter :D

Hejhej! Dagen började med att jag vaknade halv 9, sedan gick jag upp och tog en dusch, det var grymt skönt! Därefter gjorde jag iordning mig och jag och pappa åkte till Valhalla för att hämta upp mamma som var på ansiktsbehandling..Så åkte vi och fika på ett franskt fikaställe, väldigt mysigt! Jag åt två mousse tårtor :P . MUMS! Sen skulle jag egentligen åka till dansbutiken för att köpa jazz skor, men då ringde Helen och sa att jag kunde få hennes sådana skor som hon inte använder längre och då bestämde jag mig för att baka lussekatter :D . Vi åkte till Ica och köpte alla baksaker, efter det åkte vi hem och jag har bakat tills nu typ. De är jätte goda men lite torra /: . Det är faktiskt också första gången jag bakar lussekatter ! Och jag är ändå nöjd över de..Imorn är det första advent, då ska vi ta fram alla tomtar och den lilla julgranen :D . Nu sitter jag här och äter godis!


Ha det bra! Puss&Kram

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se