FRIENDSFOREVER

HALLLU! Jag är på jätte bra humör just nu :D . Igår hade jag dans med Amalia och lärde oss de sista stegen i vår dans, sen sov jag över hos Pernilla och vi kollade först på "Flash Dance" sen "Chicago" och nästa film skulle typ vara "Mean Girls" men jag var så trött så jag somnade redan medans vi såg på den första filmen :P . Det var jätte mysigt iallafall<3 . Nästa morgon vaknade vi typ vid 10 och satt och puzzlade till 12 sen åt vi frukost, efter det gick jag hem och tog en dusch, fixade mig och gick till Pernilla igen. VI skulle nämligen fira Amalias födelsedag idag med att bjuda henne på bio. Åkte in till stan vid 15.30 sen åt vi på en Thai Restaurang, eller det var ingen riktig restaurang..När vi hade ätit såg vi att det var massa tid kvar tills bion skulle börja, så vi gick till ett café, fikade och snacka om allt&inget. Det var grymt mysigt! Kl. 18.15 kollade vi på den senaste James Bond filmen och den var GRYM!!!! Asså jag har aldrig sett en James Bond film innan, jag vet jag är lite efter.. /: . Och nu sitter jag här och skriver... :)


VECKAN
Denna veckan har gått väldigt snabbt men ändå en tråkig vecka :( . Det var många som var sjuka och det gjorde inte klassen mindre pratig då men jag har faktiskt inte lärt mig nått i veckan känns det som...Och i onsdags morgon fick vi reda på att vi skulle göra diagnos i matte och jag hade faktiskt väldigt svårt för det kapitlet, blandade ihop allting :S . Så det gick inte alls bra, fick typ nästan inte ens VG :O .Samma dag hade vi KEMI läxförhör om nånting.. kommer inte ens ihåg, det gick inte heller bra. Näst sista lektionen var det biologi prov och jag började plugga dagen innan så där gick det VERKLIGEN inte bra!!! USCH, gillar verkligen inte den dagen, förutom dansen på kvällen som alltid är kul :D ! Torsdagen skulle vi få tillbaka vårat spanska prov och jag hade verkligen sett fram emot det men som vanligt var Isabel typ sjuk så vi hade vikarien WINSTON som gillar att skrika :S . Aja, det var allt för denna veckan!!

PUSS&KRAM ,

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se